Resultaat 11 - 20 (van 30)

• Inloggen Online Bibliotheek Bekijk details

29 januari 2024

De wijze van inloggen bij de Online Bibliotheek is veranderd. Het kan zijn dat je daardoor op maandag 29 januari en op dinsdag 30 januari problemen ondervindt bij het inloggen bij de Online Bibliotheek.

• De Bibliotheek bruist tijdens De Nationale Voorleesdagen 2024 : volop Voorleesplezier! Bekijk details

29 december 2023

Bibliotheek Tubbergen bruist tijdens De Nationale Voorleesdagen 2024. Deze dagen zijn bedoeld om het voorlezen aan kinderen die zelf nog niet kunnen lezen te stimuleren. Daarom vinden van woensdag 24 januari tot en met zaterdag 3 februari 2024 leuke voorleesactiviteiten plaats in de bibliotheek.

• Nieuw initiatief Deelkastje Bekijk details

15 december 2023

Weggooien is zonde? Dat vinden de initiatiefnemers van het nieuwe initiatief Deelkastjes, Astrid Wessling en Anne Lansink van Stichting Welzijn Tubbergen Dinkelland, ook. “Je kent het misschien wel, levensmiddelen of verzorgingsproducten belandenachterin de kast en worden zonder te openen weggegooid. Terwijl je er misschien nog iemand anders blij mee kunt maken.”

• Nieuwe tarieven per 1 januari 2024 Bekijk details

30 november 2023

Vanaf 1 januari 2024 passen we ons tarief aan voor het standaard abonnement naar €50,- per jaar. De overige tarieven blijven gelden als voorheen. Voor de jeugd t/m 17 jaar blijft het gratis.

• Cadeautip! Een cadeaubon voor een bibliotheekabonnement Bekijk details

30 november 2023

Wie geef jij een Bibliotheek Cadeaubon tijdens de feestdagen?

• Openingstijden tijdens de feestdagen Bekijk details

30 november 2023

De feestdagen komen eraan! Tijd om met een goed boek op de bank te kruipen. Zorg dat je op tijd je boeken binnen hebt, want we hanteren tijdens deze decemberdagen speciale openingstijden.

• Leestip: De Camino wint NS Publieksprijs Bekijk details

9 november 2023

De Camino van Anya Niewierra heeft de NS Publieksprijs 2023 gewonnen en mag zich het 'Boek van het Jaar' noemen! Een betere leestip kun je niet krijgen, want maar liefst 34% van de 106.914 stemmen ging naar dit boek!

• Open leesclub over Sonny Boy Bekijk details

24 oktober 2023

In november is het Heel Nederland Leest. Onder het motto ‘Eén boek, duizend gesprekken – een goed boek brengt gesprekken op gang en verbindt lezers met elkaar’, geven bibliotheken dit jaar ‘Sonny Boy’ van Annejet van der Zijl cadeau. Leescluborganisatie Senia viert dit feest graag mee houdt op 29 november een open leesclub in Bibliotheek Tubbergen.

• Live workshop solliciteren en kansen op de arbeidsmarkt Bekijk details

12 oktober 2023

Ervaren en aansprekende trainer en loopbaancoach Pieter Koevoets neemt je tijdens een live workshop in de bibliotheek op dinsdag 21 november mee in de huidige arbeidsmarkt.

• Cursus Vrouwelijk Naakt Bekijk details

12 oktober 2023

Voor iedereen die nieuwsgierig is en interesse heeft in de ontwikkeling van kunst en culturele en maatschappelijke vraagstukken komt kunsthistorica Miranda Nieuwenhuis met de cursus Vrouwelijk Naakt.

Paginanavigatie